onsdag den 8. december 2010

Så starter jeg...

Jeg har efter noget tids tænken besluttet at oprette en blog i stedet for min vanlige dagbog på siden ungmor.dk. Jeg har skrevet dagbog på ungmor.dk i 3 år og nu synes jeg tiden er inde til at prøve noget nyt.
Dertil synes jeg siden har mistet sin oprindelse efter den fik nyt design. Mange af de brugere som har været på siden i mange år er ikke længere at finde og det har betydning for stemningen.

Jeg håber i vil læse med og tage godt i mod min blog.

Den kommer til at handle om min hverdag. For tiden er jeg gravid og venter en søn. I fremtiden vil bloggen derfor også handle om min rolle som mor og min søn.

Dertil så kan man helt sikkert også komme til at læse om livet med hest. Livet på en gård på landet. Om mine kreative sysler. Se opskrifter på mad og bagværk. I vil nok heller ikke komme uden om mine tanker og oplevelser som smertepatient. Men det vil ikke fylde så meget, da jeg rent personligt ikke lader det fylde for meget i hverdag. Men ind imellem vil der komme til lidt tanker omkring et liv med smerter som på mange måder er anderledes end hvis man er helt rask.

Jeg ser frem til at skrive en masse. I vil også komme til at måde skæve og sjove indlæg. Den eneste ændring er at jeg ikke vil skrive så privat længere. Personligt - Ja, men ikke for privat.

God fornøjelse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar