onsdag den 22. august 2012

Så er penslen blevet svunget igen

Det er vidst længe siden jeg har fået lavet noget her på bloggen.

Men sommeren byder jo at man kan være uden for også kan man jo lave større projekter, som jeg helt klart er mest til. Jeg elsker at sætte gamle møbler i stand. Eller det vil sige, de behøver ikke at være gamle. Det kan bare være møbler som jeg finder kedelige som trænger til lidt farve og jeg elsker farver!

Seneste projekt var et bord til Selius. Fandt det på loppemarked til 65kr. Helt almindeligt hvidt og kedeligt med ridser og hakker. Det fik en tur med sandpapir, grundrens, også grunder med årespærrer i, fordi jeg kunne se at årene var gået igennem den hvide maling. Og derefter et ordenlig lag farve!

Manden har bestemt farver.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar