mandag den 10. oktober 2011

Carlos datter fra A-Z

A. Age: 24
B. Bed size: 160x200
C. Chore that you hate: Lægge rent sengetøj på sengen, og hænge vasketøj til tørre
D. Dogs: Trut. Dværgspischer på 6år, ligner et egern
E. Essential start to your day: Vågner og finder ud af jeg kan sove en time længere.
F. Favorite color: Grøn i alle nuancer
G. Gold or Silver: Begge dele
H. Height: 172cm
I. Instruments you play(ed): Spillede engang guitar og nåede da at lærer introen til "Nothing else matters" af Metallica, samt lidt andre numre. Men har glemt det hele og min lillebror har fået min guitar.
J. Job title: Fleksjobber, uden job
K. Kids: Selius Constantin marts 2011
L. Live: Greve, syd for københavn
M. Mother’s name: Lizette
N. Nicknames: Mille, Millar
O. Overnight hospital stays: Har haft nogle stykker, bla for håndled, og operationer for endometriose
P. Pet peeves: Slå dog det toiletbræt ned! Også lad venligst være med at ryge mig i hovedet eller nogen som helst steder også den der vippen med ben som om man har kramper. ARG!
Q. Quote from a movie: Godt nok en serie men: "I know I'm a vampire Snookie"
R. Right or left handed: Venstre
S. Siblings: 2 mindre brødre. Tobias og Jonas
T. Time you wake up: kl. 7
U. Underwear: Aldrig noget som har samme farve eller brand.
V. Vegetable you hate: Aubergine, tæller banan?
W. What makes you run late: Tøjkriser - Man har bare aldrig nok, eller manden som altid liiiige skal noget.
X. X-Rays you’ve had: Tror det eneste jeg ikke har fået taget røngten billede af er mit hoved. Måske er det på tide?
Y. Yummy food that you make: Varm mad og frisk bagt brød.
Z. Zoo animal:
Sibirisk tiger, den er SÅ smuk. Selv om den nok ikke findes i nogen Zoo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar