torsdag den 20. oktober 2011

Børneværelse med skovtema

Nu har vi snart boet her i 2 måneder og vores hjem er ved at tage form. Jeg hygger mig virkelig meget med at indrette Selius' værelse. Det er som at skabe et eventyr, synes jeg. Jeg har ikke sat mig for et bestemt tema til at starte med, men købt de ting jeg kunne lide og sat ind i rummet hvor jeg synes det passede. Nu har jeg så fundet ud af at der skal være skov tema.

Der er kommet ugler og fugle og et enkelt dådyr på væggen som snart får følge af en ven.

Ugle-wallstickeren er fra Søsterne Grene og en gave fra Selius' mormor

Sættekassen valgte jeg ikke at gøre noget ved, selv om det var planen at male og sætte tapet ind i rummene. Men jeg synes den står rigtig fint som den er, og den passer godt ind i temaet. Kommoden overvejer jeg også at give en omgang et-eller-andet

Fugle-knagerne er købt hos moods og er ikke bare funktionelle men også søde og dekorative. De fåes i mange forskellige farver.

Der er lang vej endnu og resten af huset skal jo også ordnes. Dog er mit næste projekt at få hængt nogle små flue svampe op på en eller anden måde, på børneværelset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar