torsdag den 4. august 2011

Et sminkebord til mor

Min forældres nabo'er havde ryddet op i deres garage og frem kom et gammel sminkebord. Jeg vil tro det er fra 40'erne. Det er er arve stykke fra farmoderen.

Desværre kunne hun ikke selv få plads til og måtte også indse at hun nok aldrig fik sat det i stand.
Min mor kom forbi og hun blev spurgt om hun ville have det. Hun havde heller ikke plads men min søde mor tænkte på mig og sendte mig en MMS med et billede også var jeg solgt.
Det skal godt nok have en kærlig hånd. Men det er intet problem for mig. Jeg elsker sådanne projekter og jeg ender med at få et møbel som ikke andre har.

Det skal slibes godt ned, vaskes i grundrens og skrabes lidt løbende gammel maling af. Høvles lidt ved skabene så de kan lukke uden at støde på kanten. Dertil hørende taburet skal have samme tur, samt nyt betræk på sædet. Der følger også et spejl med. Hvor rammen skal have samme tur resten af bordet.

Også skal der bare luftes old gammel parfume ud af skabene. Det er VIRKELIG gammel parfume....
Selvfølgelig kommer der et billede når jeg er færdig med bordet, taburetten og spejlet. Som ikke er med på dette billede. Men før det er færdigt får i nok et billede af Trip Trap stol nummer 2 som jeg er i gang med, inkl. bordplade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar