onsdag den 21. september 2011

At elske IKEA!

Hvem elsker ikke IKEA. Det gør vi i hvert falde herhjemme og fordi vi har flyttet ret mange gange har vi besøgt IKEA mere end de fleste, det er jeg ret sikker på.

Jeg kan da prale af at min søn har et par TROFAST opbevaringssystemer til sit legetøj, samt en HENMES kommode til sit tøj. Vi har elevationsseng med latex madrasser, et bord af navnet NORDEN på kontoret. Alt vores tøj opbevares i ANTONIUS systemet som udgøre lige knapt 3 meter på en væg. Vores stue rummer 2 HENMES vitrineskabe og hele hytten rummer ikke mindre end 5 BILLY reoler. For slet ikke at tale om lamper, grydeskeer, sakse, kurve og andet nips som man jo altid fylder i sin vogn.

Jeg fandt på et tidspunkt over IKEA's egen blog og der så jeg et fantastisk soveværelse. Massere af tapet og hygge. Det må i altså se!





I kan se mere på IKEA's egen blog: http://livethemma.ikea.se/inspiration

Ingen kommentarer:

Send en kommentar