onsdag den 26. oktober 2011

Grønt til spisestuen

I dag kom de spisebordstole som jeg bestilte i sidste uge. Jeg har ønsket mig dem i 4 år og da mine bedsteforældre havde været ude med den store pung og derfor kunne sponsore halvdelen af dem valgt vi at slå til og købe den anden halvdel.

Jeg brugte meget tid på at finde ud af hvilken farve som ville gøre sig bedst. Jeg havde set nogle have 6 forskellige farver, hvor det var vildt flot. Men da jeg er sådan et kreativt menneske som vil have farver og kreativt rod omkring mig så blev jeg enig med mig selv om at det ville blive for rodet til vores hjem. Hvid var alts for kedeligt, og rød for moderne, blå for koldt, gul - NO WAY, orange - NO WAY, sort for maskulint til os. Da jeg elsker grøn så blev det grøn og det har jeg bare slet ikke fortrudt!

Pænt og med godt komfort


Så mangler vi bare en ny lampe så er alt perfekt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar