lørdag den 29. oktober 2011

Æbler med lys

Jeg har noget med lamper for tiden. Jeg kigger på lamper hele tiden. Drømmer og planlægger næste lampe-køb. Jeg køber også nogle. Bland en lampe til over spisebordet, som i nok skal få at se når den er kommet op. Selius har også fået en lampe og jeg er SÅ glad for den! Den er møg sej!

Jeg valgte at købe i England på denne side. Man skal bare være opmærksom på at stikket ikke passer til danske stikkontakter så man skal have en elektriker til at ændre det. Men det kan stadig godt betale sig at købe i udlandet. Min mand er elektriker så det er en smal sag at købe elektrisk udstyr i England for os.

Den fåes i både en lille og stor model. Navnet på lampen er "Happle lamp". Den fåes også i rød og hvid.

Men pynter det synes jeg bestemt den gør.


Hvid model
Rød model

Ingen kommentarer:

Send en kommentar