søndag den 25. september 2011

Hvad skal barnet hedde? KREA

Herhjemme kom barnet til at hedde Selius, Selius Constantin, faktisk. Jeg kan ikke huske hvor jeg fandt navnet Selius henne. Men det er af den danske udgave af navnet Marcelius, hvor imod den amerikanske udgave er Marcell. Jeg synes ikke det skulle staves med "C" da det ville minde om Censius. Vi var ikke sikre på navnet og lige da jeg fik ham i armene efter fødslen lignede han en Villads. Men efter et par dage blev vi enige om at han var så særlig, og særlige børn skal have særlige navne, så Villads blev streget. Idag kan han bare ikke hedde andet end Selius. Han er helt igennem en Selius.

Og ikke et blog indlæg fra mig uden noget kreativ, eller mad eller alternativt. Vores nye hus er ved at blive hyggeligt. Der skal billeder på væggene og nips i vindueskarmene. Også skal vi have nye spisebordsstole. Men det skal i nok få lov at se mere til.
Lige nu må i nøjes med mit seneste KREA projekt. Jeg fandt en stor kasse HAMA perler på et loppemarked og efter jeg manisk fik sorteret dem, lavede jeg bogstaver som danner navnet "Selius". Nu hænger det på døren til hovedpersonens værelse og pryder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar